Saturday, 20 August 2011

Mercun.com :D

Hello hello.
Heyy nak cerita pasal MERCUN.COM. Haha. Malam tady ken aku chiq pija meera aca dgn lyana main lah mercun dekat rumah meera. Best gila bole :D. Firstly. Lyana amek aku dlm pkol 8.30pm gtuh lah. Lepas tuh trus lah pegy ruma meera. Tgu chiq pija dgn aca punye lah lame ken. 9.30pm baru dorg sampai. Bapak ah. Lame gila bole kitorg tgu dorg. Sampai dah berbaring bring depan ruma meera. Dorang sampai jaa trus lah main. Haha. Best gila bole. Ade pulak tuh budak takut mercun. Haha. Lawak gila boley? Haha. Ade part paleng best maen kejar kejar dgn aca pkai mercun pop pop. Haha. Ape siaa dya takut mercun pop pop. Dalam pkol 10.15pm gtuh lah dah stop maen mercun. Makbapak meera mrah haa. Lepas jaa stop maen mercun. Kitorg taktahu nak buat ape. Bosan gila. Si meera nyh pulak nak cerita hantu. Kitorg cerita punye cerita. Si lyana nyh mmg takut sangat dengan hantu. Sampai nak tdow ruma meera takut punye pasal nak balek balai polis. Haha

HAI JUNIOR (:
Heyyo. 
Kenapa junior? Haha. Lepas jaa cerita cerita hantu ade pulak budak nyh cter pasal sorg junior nyh. Bapak ah mcm tak pecaya jaa siaa. Junior nyh baik gila dgn aku. Banyak juga lah tlg aku. Dya rapat sangat dgn MR. DEDEDIK aku. Tak pecaya jaa siaa mulut dya mcm tuh. Ckp budak nyh Bandar sangat. bosia. kampung.com. Haish budak budak. Tahu lah kau tuh kaye style pendek tapi tak pyah bangge sangat lah ken sebab bende tuh semua buken bole msok kubur pums. Haish. Ade pulak tuh bf kau nak bekup kau. Haish bf kau sendiri cri org nak bekup diri sendiri. Haha. Lawak gila boley? Haish. Bulan puase ken nyh? Ubah lah perangai kau tuh budak :) Muahz sikit kat pipi awak :*. Kbye