Saturday, 24 September 2011

Err . IMISSYOU dodol -..-

Heyyo (:
Tady aku nampak kau. Aku tgk muke kau dpn dpn. Okay aku nak nges. Bhaha. Btw kau kau kau buat aku rindu lah sial. Haha. Okay taknak melebey nanty MR.DEDEDIK mrah pulok. Bhaha. IMISSYOU Bodoh (!) Haha. Kbahaii

Tuesday, 20 September 2011

ILOVEYOU KAWAN (:

Heyyo.
Heyy awak. Awak awak awak (: . Haa awak. Knp awak buat kite mcm neh ? :/ . Kite ade buat palat kat awak kaa ? Takdew kan ? Knp awak buat palat dgn kite ? :/ . Awak. Kite kwn dah lame kan ? Haa knp awak jaje cter kite kat org lain ? :/ . Awak jaje cter kite sebab mira menangg kan afiq dan awak menang kan eki. Even  mira menang kan afiq sekalipums perlu ke awak cter kat dya ? Perlu ke awak ? :/ . Haa sekarang dah jd mcm neh baru awak nak mnx map. Haa takpew lah awak. Kite dah lame map kan awak cume kite geram jaa dgn awak. Ahak. Lame tak tgk awak trun rehat. Kesian awak melekat kat kelas sebab taknak tgk muke kite. Ahak. Kite harap lepas neh mulut awak tuh kasi kunci rapat rapat cket taw ? Kite bukan nak tuduh awak sembarangan tapy dah mmg kite bagitahu awak sorg jaa. Haa dahlah lepas neh namao ckp kat org lagy. Muahz siket kat awak :*

P / S : Iloveyou my old friend (: